dinsdag 23 juli 2013

Zomer aan je nagels.

Hee allemaal!

Nu we de zomer dus echt kunnen zien betekent het ook weer om leuke zomerse dingen op je nagels te doen. Ik heb hier een super leuk idee voor zomerse nagels van mijn favoriete 'nail art account' cutepolish. Ze is supergoed met haar nagels en ze is een van mijn grootste voorbeelden! I love her. (L)


Natuurlijk zijn er nog meer ideeën voor zomerse nagels. Ik heb ook wel wat ideeën, bijvoorbeeld een strand of een zon met wolkjes. Of misschien wel ijsjes! Allemaal leuke ideeën die je op Google of op Youtube kunt vinden. Maar even terug naar de zomerse nagels. Ik heb de link nog helemaal niet opgeschreven. Maar als ik je HIER op klikt ben je meteen doorverwezen naar de link. (L)

Heb jij misschien nog ideeën voor 'zomer aan je nagels' ? Stuur ze op in een reactie en misschien reageren wij wel op je bericht of posten we hem in ons volgende bericht! :)

xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten