zaterdag 20 juli 2013

Op vakantie.

Hee allemaal!

De zomervakantie is nou al voor mij 5 dagen aan de gang. Dat betekent dus ook dat ik binnenkort op vakantie ga. Ik ben dan wel weg, maar niet getreurd! Frey en ik blijven posten op de blog. Als het goed is heb ik in het vliegtuig wifi dus kan ik een soort vakantie logboekje bijhouden. Met natuurlijk wat mooie foto's. :)


Ik heb nog maar een paar dagen om gewoon hier via mijn laptop te bloggen. Ik ga namelijk op vakantie naar Londen. Voor sommige is het jammer, maar ik vind het leuk om weer naar Engeland te gaan. Maar toch vind ik het jammer dat ik mijn vrienden even niet kan zien. :c
Maar ja, in de tussentijd helpt Frey natuurlijk ook met veel posten en zo. En ik hou natuurlijk een soort vakantie logboekje bij dus we zijn niet echt weg of zo. :)

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten