dinsdag 23 juli 2013

Tekenen: Een hobby voor jong en oud.

Hee allemaal!

Ik ben al sinds dat ik een potlood kon vasthouden dol op tekenen. In de loop van de jaren heb ik mijn teken kwaliteiten verbeterd en ben ook dus begonnen met personen tekenen. Bijvoorbeeld van series of films. Meestal van mijn favoriete series of films. Ik heb speciaal voor deze post een paar foto's geupload om ze aan jullie te showen. :)


Zoals ik al zei hou ik er dus van om personen te tekenen, vaak van mijn favoriete films of series. Ik schrijf er ook bij wie wie is en van waar hij/zij komt. Dus van welke film of serie. Ik doe er ook altijd mijn eigen soort van handtekening bij zodat jullie weten dat hij echt van mij is. En zo dat ik het kan bewijzen dat die tekeningen van mij zijn. ;)


Dit is dus een van mijn tekeningen. Ik ben een grote fan van de serie Game of Thrones en heb dus besloten om een paar personages te tekenen. Dit is trouwens Sansa Stark 'Lannister'. Like? :)


Dit is ook een personage van mijn favoriete serie Game of Thrones. Dit is Khal Drogo. Hij ziet er best moeilijk uit om te tekenen, maar dat is hij niet als je het eenmaal onder de knie hebt! ;)


En dit is ook weer een tekening van mijn favoriete serie Game of Thrones. Dit is Daenerys Targaryen en daarbij is ze ook mijn favoriete actrice en favoriete karakter. :)


En dit is de laatste foto van mijn tekeningen. Dit is Heath Ledger als The Joker. Deze was best moeilijk om te tekenen maar hij is echt de moeite waard! Rust in Vrede Heath... (L)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten