donderdag 18 juli 2013

DIY: Sieradenkistje.

Hee!

Een tijdje geleden vond ik mijn oude sieradenkistje weer terug. Veel herinneringen kwamen weer boven water en ik besloot hem te bewaren en weer te gebruiken voor mijn sieraden. 
Maar het patroontje werd me te kinderachtig en ik besloot dus om een nieuw patroontje erover heen te halen. Ik had veel ideeën, maar daar voelde ik me toch niet erg prettig bij. Want die ideeën zijn al best bekend en zo wat iedereen kan het. Tot dat ik een idee had bedacht die echt superleuk is en ook past bij dit seizoen! :D

Ik heb een paar foto's genomen van mijn creatie en het is eerlijk gezegd best makkelijk om zelf ook te doen, als je de juiste spullen hebt! Zoals verf, een oud sieradenkistje die je mag gebruiken en wat stickertjes of 3D plastic bloemetjes (je kunt ze ook zelf maken).


Dit is een foto van vooraf. Het is nog niet helemaal af, maar wel bijna. Dit sieradenkistje heeft 3 vakken. Zoals je kunt zien is er op de bodem veel gedaan, ik heb op de bodem LEGO bloemetjes geplakt en ook nog zelf een beetje bewerkt met verf. :)


Dit is de rechter kant van het sieradenkistje. Om de 'muur' een beetje op te vrolijken heb ik er een bloemetje geplakt en het cirkeltje van de bloem geel ingekleurd. Daaronder heb ik nog een steel gemaakt en heb ik het goed laten drogen, anders zou het meteen verpest zijn, toch?


Hier heb ik ook wat bloemetjes geplakt maar ik had niet nog zo'n groot bloemetje net als bij de rechter kant. Dus heb ik daar maar een klein oranje konijn geplakt met glitters. Een 'glamour-konijn'. Deze kant is dus nog niet helemaal klaar. Ik heb boven nog wat bloemetjes geschilderd maar toch voelt ie nog erg leeg. Misschien nog wat meer diertjes en bloemetjes en dan is ie helemaal klaar!

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten