zondag 28 juli 2013

Outfit of the Day.

Hee allemaal!

Ja, het was de bedoeling dat we iedere dag een OOTD post zouden doen. Maar daar hadden we niet iedere dag de tijd voor, of we vergaten het. Frey en ik hebben ook een leven buiten het bloggen en het is nou eenmaal vakantie en dan zit je niet zo vaak meer achter de computer of zo. Naja. Ik heb weer even een paar uurtjes rust en ga dus weer een OOTD post maken!

Zoals ik al in ons eerste OOTD post vertelde ben ik dol op bohemian. Ik hou trouwens ook van flower power. Alles wat met dat soort kledingstijlen te maken heeft. Jammer genoeg heb ik weinig kleding die daarop lijkt en ik ben daar ook hard naar op zoek! Ik was dus laatst in de stad (paar maanden geleden) en zag toevallig een lange rok staan voor een paar euro. Ik moest hem hebben en was toevallig toen ook bezig met voorjaarskleding uitzoeken. Dus wat nieuwe shirtjes, die rok en een zomerjasje. Ik draag de outfit nog heel vaak. Ik heb (toen ik de comic shirt kocht) ook een riem bij gekocht om het nog een leuker tintje te geven. Het is een elastische riem dus het past aan iedereen aan. :)


De rok is op zich makkelijk te combineren. Net als het shirtje en de riem. Het vestje is wel een beetje moeilijk te combineren. Voor al omdat hij een moeilijk te combineren kleur heeft. Het mooiste vind ik bij het vestje iets wits of zwarts. Dan is het niet té en toch nog wel leuk. :)) 
Ik heb twee foto's genomen. Een met een vest en zonder. Ligt eraan wat jij leuker vind staan. Maar hier dan dus twee opties van mij. Ik ken de prijzen niet meer uit mijn hoofd maar weet nog wel waar ik het allemaal gehaald heb. Het vestje is het oudst want die heb ik al een paar jaartjes. Het shirt, de riem en de rok heb ik nog maar een paar maanden. Die riem heb ik nu pas een maand of zo. Ik groei namelijk niet zo hard meer en toch hebben de dokters gezegd dat ik nog ongeveer 15 centimeter doorgroei. :))



Dit is dus de outfit zonder het vestje. Heel simpel en de rok is lekker wijd dus je kunt er makkelijk in lopen, alleen zou ik wel hem een beetje omhoog trekken als je een trap op en af loopt. Want ik heb dan nog wel eens dat ik er bijna van af val. En dat geeft je een niet zo'n prettig gevoel. Net zo'n mini hartaanval. Omdat je dan zo ontzettend schrikt en je hart dan opeens echt te keer gaat. :))


En dit is dus de outfit met het vestje. Niet veel veranderd, alleen zijn je armen ook bedekt. Voor een deel dan. Ik vind de beide opties ontzettend leuk en ben echt dol op deze rok. Ik heb, omdat ik dus zo dol ben op deze rok, een andere lange rok gehaald. Ik spaar ze nu min of meer. Maar eigenlijk verzamelt iedereen kleding, als je een beetje doordenkt. Jammer dat de leukste dingen altijd zo duur zijn. Maar ik ben eigenlijk ook niet dat type die alleen maar merk kleding wilt. Ik vind zulke mensen soms wel echt bekakt. Ik koop vaak mijn kleding bij de H&M. Daar kan ik altijd slagen en af en toe kijk ik ook nog eens bij de New Look of zo. Maar hier heb ik de lijst met de kleding en ook waar je het kunt of kon halen. :))

Kaki groenachtig vestje: H&M (sommige mensen zeiden dat ze het ook ooit bij de Primark hadden)
Wit shirt (aan de bovenkant doorzichtig): H&M
Riem: New Look
Zwarte lange rok (ook doorzichtig, maar er zit naar nog een donkerder zwart rokje in om de onderbroek te beschermen): H&M

Natuurlijk draag ik het dan niet met mijn vans. Maar ik heb van die schattige bruine instappers die ik dan altijd draag met rokken zoals deze. :))

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten