zaterdag 20 juli 2013

DIY: Kettinkje.

Bonjour! :)

Vandaag ook weer een DIY post. Namelijk, je eigen ketting maken. Je hebt niet veel nodig, en het kost al helemaal niet zo veel tijd. En het is superleuk om te doen, vind ik! Hier is mijn DIY ketting, wat vinden jullie er van? Laat je mening achter bij de reacties. :)


Dit is voor 1 ketting, wil je meerdere maken? Dan heb je ook meer nodig. :)

1 ketting (helemaal zonder hanger of zo, helemaal naturel).
1 leuk hangertje (maakt niet uit welke, mogen ook meer zijn).

Wat nu?

1. Zorg ervoor dat de ketting recht op tafel ligt.
2. Haal de hangers erdoorheen.
3. Doe de ketting weer 'dicht' en draag hem wanneer je wilt. Simpel, toch?

Je mag zo veel hangers gebruiken als je wilt. Ik heb gekozen voor een soort wereldbolletje, ik had hem ooit ergens gevonden en ik vind hem erg fascinerend. (L)

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten