donderdag 25 juli 2013

Outfit Of The Day.

Hee allemaal,

dit is ons eerste Outfit Of The Day post. :) En omdat ik (Jay) dit berichtje schrijf laten we ook maar meteen beginnen met mijn outfit. Ik heb niet echt een stijl, maar ik hou erg van bohemian. Jammer genoeg heb ik weinig bohemian kleding. Wel wat bloemetjes hier en daar en af en toe ook nog Tribal Aztec. Maar ik ben nog wanhopig op zoek naar nog meer! :)


Ik heb voor vandaag niks bohemianachtigs aan. Maar wel wat ik ook superleuk vind! Namelijk comics. Ik ben dol op superhelden en ben al helemaal dol op marvel en dc comics. Thuis heb ik dan wel 1 comic liggen maar toch vind ik het leuk (en die comic die ik dus heb is echt wel dik want het is een heel boek). Mijn favoriete superhelden zijn dan wel toch Superman, Batman, Captain America en The Hulk. Natuurlijk heb ik ook andere superhelden die ik leuk vind (Dr. Manhattan en Thor bijvoorbeeld). Maar ook The Joker vind ik leuk, voor een slechterik. Ach ja, laten we maar weer terug gaan naar mijn outfit. Hier wat foto's! :)

Dit is de outfit hoe ik hem op het begin droeg. Ik vind het een superleuke outfit en je hebt het er niet snel warm in. Tenzij je toch voor heel lang naar buiten gaat, want dan krijg je het echt benauwd. Ik heb er geen panty of malliot onder. Gewoon met de blote benen over straat (natuurlijk met mijn grijze vans) en ondertussen lekker bruinen! :) Wil je deze kleren ook hebben? Hier een lijstje met waar ik de outfit + de schoenen gekocht heb! 9,- (ongeveer)

Rood-Wit geruiten blouse: C&A (prijs onbekend, was van een paar jaartjes terug).
White Wow Comic Strip T-Shirt: New Look € 10,- (ongeveer). 
Short, gebroken wit: H&M € 9,- (ongeveer)

Het is allemaal een tijd geleden dat ik dit allemaal heb gekocht en ik onthoud de prijs niet altijd even goed. En daar is ook een reden voor maar die deel ik niet graag met heel de wereld. Naja. Het werd warmer later in de middag en wat moet je doen? Je kan je jas nergens laten en wilt hem ook niet graag onder je arm dragen voor de rest van de dag. Wat dan? Nou, hier heb ik een tip omdat ik het zelf ook te warm kreeg om nog met het blousje aan rond te lopen. :)


Hang hem gewoon aan je broek! Bind hem gewoon vast en draag hem als een soort van cape aan je broek. Zo koelde ik een beetje af en werden mijn armen ook een beetje bruiner dan dat ze eerst waren! Eigenlijk zijn het dan twee tips in 1. Heb jij ook tips om je koel te houden in de zomer behalve een ventilator of met korte mouwen lopen? Laat het ons weten en misschien reageren wij wel terug! :)

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten