vrijdag 26 juli 2013

Jay's nagels.

Hee allemaal! 

Jup, we dachten dat we vandaag inspiratieloos waren. Geen inspiratie voor een nieuw bericht. Tot dat ik net weer naar mijn nagels keek en me bedacht. Ik heb me nagels weer na een maand gedaan en moest wel hierover bloggen. Misschien is het niet het duidelijkste wat er is maar je kunt natuurlijk op de foto klikken om het te vergroten. Ik laat natuurlijk niet meteen hier zien wat ik heb gedaan op mijn nagels. Daarvoor moet je klikken op 'meer lezen' wat hieronder zo duidelijk mogelijk staat. Net als de meeste berichten hier op deze blog. Ik hou van dat knopje!! :))


Wat leuk dat je dus op het 'meer lezen' knopje hebt geklikt. Je was dus zeker wel erg nieuwsgierig, of niet soms? Haha, dat maakt helemaal niet uit! Frey en ik vinden dat superleuk en houden ervan dat onze berichten ook echt gelezen worden. En dat het niet zo is dat de mensen alleen de blog intikken en dan meteen weer wegklikken en niet eens het grondig hebben bekeken. :(
Naja, wij zijn echt ontzettend blij met onze pageviews en vinden het een wonder dat onze blog zo veel kijkers heeft. Misschien doen we het toch echt supergoed dan dat ik dacht. Ik heb vroeger wel eens andere blogs gemaakt, met veel meer pageviews (maar dat komt omdat die ouder zijn dan deze) en toch waren die geen succes, ondanks de vele volgers, reacties en pageviews. Ik word vrolijker van deze blog dan van al mijn vorige blogs bij elkaar. Ik noem dit toch echt het succes! :)
Ik ben ook ontzettend blij met mijn medeschrijfster Frey. Ik ken haar nu al zo wat 4 jaar lang en het voelt alsof we echte hechte zusjes zijn. Ik hoop dat we elkaar over een paar jaar nog herkennen en onze vriendschap nog steeds het zelfde is. Nog steeds even veel lol hebben en gewoon nog steeds alles aan elkaar kwijt kunnen. Onze vriendschap blijft (hopelijk) het zelfde! (L)




En dit is dus mijn hand. De meeste mensen vinden me een mager persoon. Maar zo voel ik me niet als ik naar mezelf kijk in de spiegel. Ik ben zo wat 1.70 lang en groei nog iets van 15 centimeter. Dus dan word ik wel bijna net zo lang als mijn vader! Haha, dat word dan denk ik moeilijk zoeken naar kleding. Want volgens mij hebben ze niet erg veel voor mijn lengte dan als ik volgroeid ben. Nou, we zien het allemaal nog wel. :)
Maar goed, even weer terug naar mijn nagels. Ik noem het 'this is what i saw when i was drunk'. Dat betekent eigenlijk wat ik zie wanneer ik dronken ben. Haha, ik drink natuurlijk niet. Ik ben dat ook helemaal niet van plan maar ik ben vaak heel hyper en te enthousiast en zo. En daarom vragen sommige mensen op school of ik iets gedronken heb of zo. Ze noemen mij ook wel eens 'high'. Geen idee hoe ze daarbij komen maar ik heb daar geen problemen mee. Maar sommige mensen gaan toch wel een tikkeltje te ver. Maar die noemen me anders, een beetje erger. En daar heb ik het ook verder niet over aangezien ik niet alles wil delen met heel de wereld. Jullie delen toch ook niet alles met heel de wereld? :))
Naja, laat je mening achter over mijn nagels en misschien wil je het zelf ook proberen? Probeer het een uit! Zou ik zeggen en laat jouw nail art idee hierachter en misschien reageren wij wel weer terug op jouw reactie, we zien het allemaal nog wel. Eerst wat reacties binnenkrijgen natuurlijk!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten