donderdag 18 juli 2013

Medeschrijfster.

Hey!

Ik ben Frey, de mede-schrijfster aan deze blog! Ik ben al jaren lang hartsvriendinnen met Jay! Jay en ik zijn al samen sinds 2009, maar het voelt alsof we zussen zijn! Op deze blog ga je allerlei leuke artikels van Jay en mij lezen, ik hoop dat je ze leuk vindt!

Nu iets meer over mezelf, ik ben dus Frey, ik ben 13 jaar oud en ben dol op schrijven! Ik schrijf al sinds ik lezen kon, dus vanaf groep 2. Ik ben gek op lezen, schrijven en gedichten maken! Maar helaas heb ik daar niet zo heel veel tijd meer voor! Ik luister ook heel veel muziek, muziek is echt iets wat ik heel vaak luister en bovenal maak! Ik speel gitaar, zit op drummen, leer mezelf keyboard en ik probeer te kunnen zingen... (Of het zo mooi klinkt is een 2e..)

Ik hoop dat je zo genoeg over mij weet!


xx Frey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten