woensdag 17 juli 2013

Jay.


Hoi iedereen!

Mijn naam is Jay en ik ben de eigenaar van deze blog. Deze blog gaat over van alles en nog wat. Bijvoorbeeld over beroemdheden en allemaal andere nieuwe weetjes. Maar ook gewoon over de simpelste dingen in het leven, bijvoorbeeld dingetjes die je zelf kunt maken, DIY opdrachtjes bijvoorbeeld! Je kunt je mening achterlaten bij de reacties, misschien dat ik of een van de mede-schrijvers reageert op jouw reactie! 

Wat over mezelf:
Ik ben dus Jay en ben de eigenaar van deze blog. Ik hou van vele dingen, bijvoorbeeld nail art en tekenen. Ik hou er ook van om lol te maken met mijn vriendinnen en vind het altijd leuk om nieuwe vriendinnen te maken, zo maak je meer sociale contacten en ben je veel socialer! :)
Ik hoop dat deze blog een succes word zodat ik en mijn toekomstige mede-schrijver nog veel meer kunnen schrijven!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten