maandag 29 juli 2013

Outfit of the Day.

Heyhey!

Sorry dat ik een tijdje niet heb gepost, was best wel druk en had ook geen inspiratie! Maar nu, ga ik mijn outfit of the day posten! :)


Dit is mijn ouftit van vandaag, een legging, rokje, een soort tuniek/jurkje met bloemetjes en een blauwe blazer. Ik draag deze combinatie met de blazer niet heel erg vaak, maar ik vind het wel leuk gecombineerd zo dus ik dacht doe het maar weer eens aan!


Hier zie het wat beter, dat het om een bloemetjes jurk gaat! Het is een echt zomerjurje en ik vind het dus goed bij het seizoen passen. De blazer heb ik er over heen omdat het zo nu en dan wel wat frisjes is. De blazer heeft korte mouwen en past (bijna) overal boven!



Dit is mijn make-up en mijn grote strik! De strik was een tijdje kapot maar die heb ik gemaakt, hoe hij in elkaar zit daar zullen we het maar niet over hebben... Ik ben best wel verzot op strikjes, vooral omdat ik ze zo schattig vind! Ik heb mijn haar los met deze haarband erin.


Dit is mijn make-up, eyeliner met mascara! Ik draag het sinds kort elke dag, en ik vind het mooi! Het maakt mijn ogen groter en het ziet er ook niet overdreven uit, want ik doe niet een extreem dik lijntje erop! De mascara maakt het compleet, niet super dik maar wel dat het opvalt!

Zo zie ik er vandaag dus uit, als je wilt weten waar ik dit alles heb gekocht, kijk dan hieronder:

 Van de meeste dingen weet ik het wel, maar helaas kan ik het jurkje en de blazer niet met zekerheid zeggen, sorry hiervoor!

Legging: H&M, voor ongeveer €4,95.
Rokje: H&M voor €5,-
Jurkje: /
Blazer: /
Eyeliner: Novy €4,50.
Mascara: Etos, van het eigen merk, voor €1,75.

Dit was mijn outfit of the day!

xoxo Frey

Geen opmerkingen:

Een reactie posten