dinsdag 30 juli 2013

The London Diary: uitleg.

Hee allemaal!

Zoals ik jullie al duidelijk maakte ga ik binnenkort op vakantie naar Londen. Dat betekent dus dat ik niet thuis ben en dus ook weinig kan bloggen. Maar ik hou een London Diary bij. Dat is gewoon een vakantie logboek met allemaal belevenissen en foto's natuurlijk! :)) De blog blijft dan nog gewoon leven want Frey zal in die tussentijd ook veel bloggen. En ik hou mijn London Diary bij. :)) Maar wat houdt dat eigenlijk in? Zo'n London Diary? Ik zal het jullie uitleggen zodat jullie een beetje weten wat jullie nog allemaal te wachten staat de komende weken. 


Nou, ik zal jullie nu even uitleggen wat mijn London Diary nou allemaal betekent. In het Nederlands vertaald staat er eigenlijk Londen Dagboek. Dus ik hou een soort van dagboek bij met allerlei belevenissen en met bijpassende foto's erbij die ik dan gemaakt heb. Ik ga natuurlijk niet alleen naar Londen. Maar zoiets dachten jullie al. ♥

Ik hou het ook echt bij als een dagboek, dus begin ik niet meer met 'Hee allemaal' of zoiets. Echt hoe je begint in een dagboek. Ik ga het niet erg detailleren. Ik vertel namelijk alleen de grootste dingen die ik dan die dag heb gedaan. De datum staat er automatisch bij en de tijd ook. In Engeland lopen ze 1 uur achter dan hier in Nederland en ze rijden aan de andere kant want hun stuur staat aan de rechterkant. Dus aan de kant waar de airbag zit, geloof ik. Ik heb niet erg veel verstand van auto's. Maar er zitten wel mooie bij. ♥

In de trein naar het vliegveld is er een kleine kans dat ik nog kan gaan bloggen. In het vliegtuig ben ik er helemaal niet aangezien alles dan uit moet staan, dus mobieltjes, tablets, ipods, blablabla. Dus ook mijn laptop. Ja, die ga ik dus toch wel meenemen naar Londen. Whoopwhoop. Ik ben dag en nacht weg in Londen dus kan pas wanneer ik in het hotel ben een beetje bloggen. En dat zijn dan korte berichten aangezien ik ook dan weer vroeg moet gaan slapen omdat we de volgende dagen weer vroeg op moeten omdat we toch lang willen genieten van onze vakantie. ♥

Ik hoop dat jullie nou een beetje begrijpen wat mijn London Diary inhoudt en vragen zijn altijd welkom. Schrijf ze gewoon bij de reacties op en misschien beantwoorden wij wel de eerste paar vragen die gesteld worden. Misschien beantwoorden we ze allemaal! :)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten