zaterdag 27 juli 2013

Hoe laat jij zien dat je voor vrede bent?

Hee allemaal!

Jullie kennen ze vast wel. Mensen die zijn voor vrede. Ik ben bijvoorbeeld een van die mensen die dolgraag wereldvrede wilt. Als sinds dat ik wist over oorlogen en verschillende aanslagen wilde ik dat er vrede zou komen op de wereld. Maar het is lastig om vrede te maken op heel de wereld, want niet iedereen wilt daaraan meedoen. Dat vind ik jammer, want nu hebben we best wat problemen op de wereld en er komen steeds meer problemen bij. 
Maar er zijn vast meer mensen, zoals ik, die dolgraag vrede willen op de wereld. Haha, dit klinkt misschien heel raar. Misschien klink nou wel als zo'n hippie (die stijl is trouwens heel leuk). Naja. Als jij voor vrede bent over heel de wereld, wereldvrede, hoe laat jij het dan zien bij de mensen om je heen? Laat ons jouw manier van het laten zien dat jij voor vrede bent weten door te reageren op dit bericht en misschien reageren wij wel terug! :)


Zoals ik al zei ben ik ook voor wereldvrede. Ik heb niet echt een vaste manier om het te 'showen'. Maar de meeste mensen zien het allemaal wel aan me! En dat vind ik ontzettend fijn en zo begin je nog eens een leuk gesprek, misschien niet over wereldvrede zelf, maar misschien over kledingstijlen of zo, bijvoorbeeld als je dan rondloopt met zo'n superleuk bloemenhoofdbandje. :))



Dit is dan dus mijn manier van wereldvrede. Doe gewoon het oh-zo bekende vredestekentje op je nagels en zo laat je het meteen aan heel je omgeving zien! Misschien ziet niet iedereen het staan, maar ik heb hier nog wat tips om te laten zien dat je voor vrede bent!! :) Misschien wel niet de leukste tips, maar er zullen vast wel van die DIY opdrachtjes tussen zitten en die zijn altijd wel leuk. Toch? Trouwens, jouw DIY ideetjes zijn ook echt welkom! ;)

Tips om te laten zien dat je voor vrede bent:
1. Wanneer je bijvoorbeeld met een vriendin ruzie hebt, zeg je dat ruzie niet de beste optie is en dat niet iedereen daar blij van wordt. Kijk eerst dan bijvoorbeeld bij jezelf, het ligt misschien wel helemaal niet aan jou. Maar misschien gewoon aan het kleinste iets op aarde. Sommige mensen maken namelijk de grootste ruzies om de kleinste dingen, let dan daar goed op. ♥
2. Maak je eigen vredesarmbandjes, gewoon met van die vierkante kraaltjes met letters erop. Maak dan daar verschillende woorden zoals: 'peace' , 'love' of misschien wel 'happines'. :)
3. Doe, net als wat ik eerder zei, een vredestekentje op je nagels! Als je in de klas bekend staat met je nail art ideetjes, kan dit er toch zeker wel bij? Het is niet moeilijk maar kost misschien wel wat tijd. Nou, ik heb er dan wel een tijdje voor gezeten! Maar het is echt de moeite waard, dat wel. ♥
4. Er zullen vast wel winkels zijn met die leuke shirtjes met het vredesteken erop. Of groot 'peace' erop geschreven. Ik hoop dat die shirtjes niet al te duur zijn, want als ze betaalbaar zijn voor jouw geld kun je misschien wel zo'n shirtje kopen en dragen. En met de zomer natuurlijk met een leuke short of zo! :))

Dat waren dus mijn tips. Heb jij misschien nog leuke tips tussen zitten? Of heb je een van mijn tips uitgeprobeerd? Laat het ons weten via de blog, Twitter of Facebook! :)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten