zaterdag 27 juli 2013

Een beetje clearasil doet wonderen!

Hee allemaal!

Ik heb echt een groot probleem met puistjes en pukkeltjes. Hoort ook bij de leeftijd en er zijn vast meer mensen die hetzelfde probleem hebben als ik. De meeste bedekken hun puistjes en pukkeltjes met dikke lagen foundation of knijpen het weg. Maar dat is niet echt iets wat ik jullie aanraad. Gebruik beter een beetje van Clearasil. Je kunt het vinden bij de drogist en is vrij duur. Maar je ziet echt het resultaat! :)

Zoals ik al zei gebruiken de meeste mensen dikke lagen foundation of knijpen/krabben het weg. Maar een beetje Clearasil doet echt veel meer wonderen! En het resultaat is in vier uur te zien. Nou, bij de ene die ik dan gekocht heb. De foto is misschien omgedraaid maar ik hoop dat de foto wel goed zichtbaar is. En anders maak ik wel een andere foto en zet ik hem erbij, ligt eraan. :))


Dit is dus mijn Clearasil. Ik ben een paar maanden mee bezig en het bevalt me best. De puistjes verdwijnen maar ze komen gewoon wel terug, maar niet heel erg. Alleen nog maar van die kleintjes en niet van die hele grote die je soms wel ziet als je het weg krabt of wegwerkt met dikke lagen foundation. Je hebt maar een klein scheutje nodig voor je puist of pukken en dat is voldoende. :))


Natuurlijk smeer je dat goed op je puist of pukkel en raak je daarna je pukkel niet aan. Was wel je handen na het gebruik van Clearasil want dat is wel zo hygiƫnisch. Zoals je ziet op de foto hierboven zie je dat je maar een beetje nodig hebt. Clearasil is vrij duur en dus zonde als je het snel opmaakt, ik ben er echt een paar maanden mee bezig en heb er twee gehaald. De tweede heb ik nog niet eens in gebruik genomen! Dus kun je nagaan hoelang ik er mee bezig ben met zo'n klein tubetje. :))


Verdeel het goed over je puistje of pukkeltje. Het klopt als het gaat drogen want dat hoort zo. Laat het zo en was het de volgende ochtend af, doe dit een paar keer tot dat je puist of pukkel helemaal verdwenen is en daarna is je gezicht hopelijk schoon van de puisten en pukkels! :))

xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten