donderdag 1 augustus 2013

The London Diary: 1

Hee allemaal!

Ik heb het overleefd! Ik was echt doodsbang dat ik Londen niet zou redden maar toch. Ik had me niet zo'n zorgen moeten maken over het hele vliegtuig gebeuren. Ik had wel veel last van hoofdpijn en misselijkheid, echt de symptomen van vliegangst. Ook voor dat ik in het vliegtuig ging had ik hevige hartkloppingen. Maar het gaat het goed! Het is hier ontzettend warm en ik relax nu even. Het was echt een zoektocht naar het hotel. We waren zo wat verdwaald, maar dat heb je in een onbekende stad. Naja. We leven allemaal nog en aten even wat bij de Macdonalds, die was heel dichtbij het hotel. Daarna inchecken en nu zitten we in het hotel! En daarna lekker naar de stad en dan zien we wel verder. :)


Het is nu wel 21.15 uur. Het bovenste bericht had ik gemaakt toen ik pas in het hotel was. Nu zit ik al een tijdje in Londen en het voelt alsof ik er al weken ben. De tijd vliegt voorbij! Ik heb veel foto's gemaakt. De meeste zijn van het vliegtuig. Ik had mooi uitzicht en we waren zo op het vliegveld. En toen begon het allemaal. Het hotel. Het was echt een moeilijke zoektocht en dan nog steeds sjouwen met die koffers. Gelukkig waren het er twee. Maar bij elkaar wogen ze wel iets van 22 kilo! Dus dat is eigenlijk best zwaar. En ik dan met mijn zware rugtas en laptoptas. Pff. Maar in de verte, vlakbij het hotel, zagen we dus een Macdonalds en gingen we daar wat eten en drinken. Daarna nog even een kleine wandeling maken, inchecken, kamers in en de grote stad in! We bleven niet ontzettend lang in de stad, aangezien ik ontzettende last kreeg van blaren. Dat komt door dit warme weer hier en het lopen. We hebben niet echt een lange pauze genomen. Alleen even wat drinken, maar meer niet. Natuurlijk hebben we in de avond ook nog wat gegeten. Bij de Italiaan. Heerlijk! Haha, maar ik hield altijd al van Italiaans eten. Jammer genoeg zijn we niet even naar een sushi bar gegaan, terwijl ik er heel veel zag. En, het stikt er van de Starbucks! Ik heb vandaag nog helemaal geen Starbuck genomen, maar morgen neem ik er vast wel de tijd voor! Nu maar eens lekker slapen en morgen weer vroeg op. ♥

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten