woensdag 21 augustus 2013

25 facts about me: Jay.

Hee allemaal!

Al een tijdje niks gepost op onze blog en dat spijt ons ook heel erg. We hadden het druk met onze eigen zaken en dan hou je de blog niet echt meer bij. Maar niet getreurd! We stoppen nog lang niet, we beginnen meer leuke ideetjes te krijgen en die willen we dolgraag met jullie delen! :)

Wat dacht je van de wereldwijde trend 25 facts about me? Ik dacht, laat mij dan ook maar meedoen! Ik kom hier dus aanhuppelen met 25 feiten over mezelf. Dus je leert me na vandaag veel beter kennen! Ik ga het dus natuurlijk over mezelf hebben, wat ik leuk vind en wat ik echt haat. Meer weten? Klik dan op het oh zo bekende 'meer lezen' knopje onder de foto!


Nou, jullie zijn denk ik heel erg benieuwd hoe mijn lijstje eruit ziet dus zal ik ook maar snel beginnen! Misschien lijkt het veel, 25, maar dat is het echt niet hoor, ik kan zo een heel verhaal over mezelf maken! Ik heb namelijk best veel dingen waar ik over kan vertellen, alleen, ben ik heel slecht in het schrijven in verhalen ook al is dat een van mijn hobby's. Oei, en omdat ik die al heb verteld telt ie niet echt meer mee met mijn '25 facts about me' - post. :)

1. Eigenlijk heet ik Jasmijn maar mijn nickname is Jay.
2. Ik woon met mijn vader en zus in Nederland, mijn moeder overleed op mijn 11e.
3. Ik ben een fan van The Beatles, Linkin Park en Of Monsters and Men.
4. Ik ben half Indonesisch en half Nederlands, ja, ik ben een halfbloedje! :)
5. Geef me sushi en je hebt me helemaal tevreden gemaakt! Ik ben echt een sushi verslaafde.
6. Ik maak moeilijk nieuwe vrienden en heb dus ook niet veel vrienden.
7. Ik ben vaker verdrietig dan vrolijk.
8. Muziek houdt mij overeind. Music is a part of my Life.
9. Ik hou van films. Ik kijk zo wat iedere dag een film op tv of gewoon op dvd.
10. Ik wil al heel lang mijn eigen volkswagen kever of camper hebben.
11. Ik ben echt een flowerchild. Ik hou van de kledingstijl die ze toen hadden. Echt een hippie. :)
12. Ik luister vaker naar de 60's muziek dan naar dat muziek van nu.
13. Ik heb dus heel kort haar en lijk op een jongen. Maar dit vertelt weer wat meer over mezelf!
14. Ik ben vaak onzeker.
15. Ik hou van knutselen en tekenen, ik ben er mijn hele leven al mee bezig!
16. Ik ben echt dol op lego, voor de meeste meisjes is het echt een hobby voor jongens, maar ik ben er nou eenmaal gek op!
17. Ik vind het moeilijk om mezelf te zijn bij andere. Tenzij zij ook hunzelf zijn bij mij en mij accepteren hoe ik werkelijk ben.
18. Ik ben druk bezig met experimenteren met make-up. Ik probeer nou eyeliner, oogpotlood en oogschaduw uit. Maar iedere keer zie ik er weer uit als een op hol geslagen panda. Dus ik hou het bij de mascara.
19. Ik ben helemaal weg van Eddie Redmayne. Hij is mijn celebrity crush samen met heel wat andere. Maar hij is gewoon mijn nummer 1.
20. Ik lees graag dingen wat met superhelden te maken heeft. Ik ben echt een fan van superhelden, mijn favoriet is Captain America.
21. Ik ben bang voor vliegtuigen, heb een soort van vliegangst.
22. Ik ben dyscalculie. Een rekenstoornis. Net als dyslexie. Maar de cijfertjes draaien niet altijd!
23. Ik heb echt een hele grote hekel aan school. Soms denk ik dat ik de grootste hekel heb aan school dan ieder ander mens op aarde die school haat.
24. De laatste tijd huil ik heel vaak om de kleinste dingen.
25. Ik ben mezelf.

Ik hoop dat je hebt genoten van mijn '25 facts about me'. Het zijn misschien niet de dingen die je hoort te zeggen met deze tag. Maar hier dan 25 dingen over mezelf! :)

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten