zaterdag 3 augustus 2013

The London Diary: 3

Hee allemaal!

Dit is alweer mijn derde London Diary. Morgen de laatste en dan weer terug naar Nederland. Ik heb echt genoten hier en natuurlijk van het hotel! Mijn ogen vallen een beetje dicht, dus laten we maar snel verder met dit bericht. Ik heb vandaag niet echt veel bijzonders gedaan. Alleen wat shoppen bij het grootste winkelcentrum in Europa dit moment, Westfield. Ik heb niet erg veel gekocht, alleen een blouse, sokken en een leuke broek. Ook natuurlijk wat gegeten. Namelijk bij een hele leuke sushibar! Met van die rijdende banden en dat je dus zelf kunt pakken wat je hebben wilt. Ik heb niet erg veel genomen, aangezien het erg vullend is! Het waren echt van die hele grote sushi's. Maar het was echt superlekker! ♥

Nu kom ik even met de foto's die ik vandaag genomen heb. Ik heb geen foto's genomen van de kleren, omdat ik dat ga doen in mijn volgende OOTD post. Frey gaat natuurlijk ook nog wat OOTD's posten en nog veel meer. Dus niet getreurd, onze blog blijft nog wel een lange tijd doorgaan. En vooral op dit moment (ik heb nu lekker vakantie) komen er ontzettend veel berichten! :))



De eerste foto. Ik ben voor de eerste keer over The London Bridge gegaan. Het was niet zo'n lange wandeling en ik heb zeker wat foto's zitten maken! Het hotel is niet zo ver van The London Bridge en we hadden ook nog eens uitzicht naar verschillende mooie dingen. Zoals de Belfast, een oorlogsschip. Ik heb niet erg veel foto's gemaakt, aangezien het mobieltje al bijna leeg was. Jammer genoeg deed Instagram het daar ook niet, want daar heb ik dus blijkbaar wifi voor nodig, en dat hadden ze daar nergens. Zelfs niet bij het restaurantje waar we even wat dronken.


Ik vind dit ook al een goede foto. Ik ben daarvoor zelfs op mijn knieƫn moeten zitten. Maar ik wou ook dolgraag een foto maken van dit deel van The Tower Bridge. Heb jij nu al een favoriete foto? Laat het ons weten en misschien reageren wij wel terug! :))


Dit was nog op het begin van The Tower Bridge. Het leek ons een heel end om er overheen te lopen. Maar het viel reuze mee! Nadat we klaar waren met de wandeling was het al vrij donker. Dus we namen de bus naar het hotel en ik nam een lekker warm bad. Ik ga het bad missen zodra we moeten uitchecken. :((


Dit was nog bij het hotel. Ergens in de middag, geloof ik. Ik maakte snel even een foto van zo'n typische Engelse bus. Want als je in Engeland bent, hoort er ook een Engelse bus in je camera. Dit is trouwens een moderne bus. Er rijden ook nog oude tussen, die ik natuurlijk wat mooier vind. ♥


Nog een foto van The Tower Bridge en meteen ook de laatste. Mijn ogen vallen echt helemaal dicht en het is in Nederland al half 12 in de avond. Pff. Hier is het nog half 11 maar alsnog. We willen morgen toch nog vroeg op zodat we morgen weer genoeg kunnen doen. Ik zou morgen ook weer naar een museum gaan en naar The Beatles Store! Dus dan heb ik morgen ook weer een hoop leuks te vertellen! :))

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten