maandag 5 augustus 2013

Back to Holland.

Hee allemaal!

Ja hoor. Ik ben weer terug in Nederland. Pff. Ik mis Londen wel ontzettend. Maar het is toch wel fijn om gewoon weer thuis te zijn en in je eigen bed te liggen. Het hotel was ontzettend goed, het was heel luxe en goede service. Ik heb natuurlijk in Londen ook wat dingetjes gekocht, buttons, sleutelhangers... Noem maar op! Ik heb ook een blouse en een broek gehaald, maar die zal ik posten in mijn volgende ootd. Dit zou allemaal ook in mijn ootd komen, maar ik dacht dat het handiger zou zijn als ik twee aparte berichten maak. Ik ben echt blij met mijn spulletjes en ben ook blij om weer terug te zijn in Nederland. Jammer genoeg hebben wij hier geen bad dus moet ik maar gaan staan. Maar daar wen ik snel aan, ik was ook maar 4 dagen weg. Haha. Nou, genoeg gepraat. Op naar de foto's en dan vertel ik jullie daar ook een kort verhaaltje bij. Hihi. :))

Ik heb niet echt heel veel gekocht vind ik zelf. Ik ben nooit echt dat type geweest dat superveel wil hebben. Tenzij het iets is van The Beatles, Lego, Linkin Park of Game of Thrones. Hmm. En misschien ook een hele set sushi. Haha. Nee, grapje. Ik heb genoeg spullen waarmee ik me kan vermaken dus ik heb nu niet echt wat nodig, ja, eten en drinken. Kleding komt in het volgende bericht van mij. En ohja, ik heb ook nog een poster gehaald maar die is nu nog netjes opgerold. Ik doe hem zo spoedig mogelijk in een lijst en dan maak ik er even een foto van en dat komt ook wel tevoorschijn in een van mijn volgende berichten, jippie. :))


Jammer genoeg hadden ze geen Game of Thrones Vinyl Figures te koop. Die moet ik dan dus echt ergens gaan bestellen ofzo. Naja, het had gekund. Zoals je kunt zien heb ik aardig wat gekocht. Buttons, sleutelhangers (die van The Beatles heb ik vorig jaar gekocht) en Lego. Het leuke was, ik was dus bij Westfield en daar was een grote Lego Store en daar kon je ook je eigen poppetjes maken. En bij Hamleys (een supergrote speelgoedwinkel) heb ik ook wat poppetjes gekocht. :))


Laten we beginnen bij de buttons. Er was veel keus maar de leukste kostten al iets van de 10 tot 15 pond. Foto's met handtekening kostten al iets van 2.500 pond. *grom* Ik had er dolgraag eentje willen hebben, want dan had ik ook gelijk een handtekening van een bekendheid die ook nog eens de zanger is van mijn favoriete band. The Beatles. ♥ Jammer genoeg kon ik niet naar Abbey Road. Want voor een echte Beatle fan is Abbey Road niet zomaar een zebrapad, maar is het dé zebrapad. Naja, deze buttons zijn ook echt heel leuk alleen weet ik nog niet waar ik ze aan ga hangen. :))


Mijn twee nieuwe sleutelhangers. Van Bildo en een typisch Engelse bus. Ik vond ze wel leuk en ze waren best goedkoop. En de bus geeft me toch nog wat herinneringen aan Londen. Mijn sleutel is nu wel vol van de hangertjes, dus er passen geen nieuwe meer bij. Haha. Maar ik vind het wel goed zo. :))


Hier wat minifiguren van Lego, ik heb er een paar bij Hamleys gehaald en 3 zelf gemaakt in de Lego Store op Westfield. Pff, wat mis ik Westfield toch. Het was zo groot en ze hadden daar ook een sushibar. Maar dan met een lopende band zodat je kunt pakken wat je wilt! Gelukkig hadden die bakjes verschillende kleuren, zo weet je hoeveel zo'n bakje kost. Het grijze bakje en de gele waren het duurst, dat is het enige wat ik van de prijzen kon herinneren. Haha. :))


Zoals wij hier in Nederland The Free Record Shop hadden hebben ze in Engeland de HMV. Die is echt vele stukken groter dan de TFRS. Je kunt er meer kopen en ze hebben ook allemaal oude cd's uit de jaren 60 of 70. Echt van die exclusieve exemplaren. Jammer genoeg geen platen, want er zijn nog maar heel weinig (van heel weinig tot niemand) die zo'n apparaat hebben en of dat apparaat dan nog werkt is nog maar de vraag. Ik heb daar een cd gekocht van Linkin Park en een leuk bekertje van The Beatles. Hm, een bekertje? Nee, het is echt een hele grote beker waar ik wel heel veel zakjes thee voor moet gaan gebruiken!


De foto hierboven was nog alleen de doos. Hier is de beker! Met natuurlijk Abbey Road. Ze hadden ook setjes van vier kopjes, maar die waren een paar pondjes duurder en ik wou toch het goedkoopste 'kopje' hebben. En dat was dus deze. Hm. Ik had dus ook een cd van Linkin Park, alleen heb ik echt geen idee waar die gebleven is. Het zou echt superjammer zijn als ik hem in Londen was vergeten. Dus zo maar eens even kijken waar die is gebleven!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten