zondag 1 september 2013

Outfit of the Day.

Hello everyone! :)

We hebben al een tijdje geen OOTD post gemaakt en dus besloot ik er maar weer eentje te maken. Ook al is het heel koud buiten, binnen is het nog wel zomers! Naja, bij mij thuis dan. Ik heb dus gekozen voor een zeer blauwe outfit en ik draag deze outfit ook nog maar pas voor de eerste keer! Ik heb gewoon maar wat uit mijn kast gehaald en aangetrokken. 

En ben gisteren weer naar de kapper geweest om mijn haartjes een beetje bij te knippen. Ja, ik heb geen zin om te wachten tot dat het weer lang is. Trouwens, ik vind lang haar helemaal niks. Kost veel tijd om te wassen en te borstelen. En ik heb best dik haar dus dat is sowieso moeilijk kammen. 

Ik ben niet echt veel veranderd qua kapsel de laatste maanden. Hihi. Misschien wel van lichaam, ik ben gegroeid en ben natuurlijk weer wat aangekomen. Maar waar zie je het? In ieder geval niet bij mijn armen. Hihi. Misschien wel bij mijn buik, maar iedereen heeft toch wel een buikje? En weetje, ik ben niet zo'n meisje die in haar bikini gaat rondlopen op een warme zomerdag. Ik loop dan lekker in een t-shirt met een short. Simpel en niet te bloot, toch?


Ik laat liever nooit mijn gezicht zien bij OOTD posten... Maar omdat ik gisteren ook mijn haren heb gedaan maak ik een uitzondering. De bovenkant van mijn 2008 jurkje (ja heel oud) is nu wel een beetje strak dus mijn vetlapje hangt er zo wat uit. Haha. Het jurkje is nou te kort om zonder panty te dragen, maar met een leuke broek erbij lijkt het echt niet meer op een jurkje. Het is nu meer een tuniek voor me. De kleding kun je nou niet meer in de winkels kopen, maar er zullen vast wel dingen zijn die erop lijken en zo doe je me nog eens na. Grapjeh. :)



Ik doe de laatste tijd weinig aan shoppen. Ook al heb ik nog een hele wishlist met kleren. Zoals een leuk grijs vest van de H&M. Een superleuk shirtje van The Beatles bij Pull & Bear en dan nog wel een paar andere dingen zoals broeken, jassen, schoenen... En ohja! Zo'n leuke ronde bril die ze vaak in de 60's en 70's droegen. Omg, ik ben echt dol op die jaren. Soms wil ik echt een tijdmachine bouwen en dan terug de tijd in gaan. Kan ik eens echt dingen beleven die vroeger zijn gebeurd enzo. En dan kan ik natuurlijk The Beatles echt meemaken. Maar ik ben niet zo'n genie dus kan ik ook geen tijdmachine bouwen. *snik* :(


Genoeg gepraat. Nu maar eens de lijst tevoorschijn halen met waar ik mijn outfit heb kunnen kopen. Ik heb echt een super rare kledingstijl dus neem me niks kwalijk. Geen idee waarom ik dit zeg maar ik ben een beetje gek in mijn hoofd. :(

2008 jurkje - H&M (prijs onbekend)
blauwe broek - Primark (prijs onbekend)
rode riem - Primark (prijs onbekend)

Eigenlijk kreeg ik de riem bij de broek. Dus eigenlijk is dat een setje maarja. Het was ook een paar jaar geleden dat ik naar de Primark ben gegaan. Ik kom nou nooit meer in de Primark. Het is druk en de kleding is eerlijk gezegd niet van goede kwaliteit, sokken en ondergoed gaat dan nog wel. Maar ik heb heel vaak gehad dat mijn shirtjes snel kapot gingen en snel gingen krimpen in de was. Het is wel heel goedkoop enzo, daar ligt het niet aan. Maar ik kom dus liever niet meer in de Primark. Ben liever in de H&M ofzo.


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten