zondag 8 september 2013

NailArtPost (NAP)

Heeeeyyyy allemaal,
Berry hier met mijn nailart post!
Ik had hem gisteren moeten posten maar dat is er niet van gekomen...
Ik wil wel even zeggen dat ik nog niet de allerbeste nailartiste ben, hoeft ook niet!
Hier is de eerste foto deze is van mijn linkerhand.
Het is niet de beste foto maar ja, niks aan te doen.
Als je goed kijkt zie je dat het er erg klonterig en bobbelig uit ziet dat was precies de bedoeling.
Want dit is Monster Moon effect. Moon effect houdt in dat je alles van je nagel lakt behalve een heel klein stukje als een soort halve maan alleen heb ik het er expres gruwelijk uit laten zien.
Daarom heb ik het Monster Moon effect genoemd.




Hieronder is dan een foto te zien van mijn rechterhand die er absoluut vééél mooier uitziet.

Dit is ook niet de allerbeste foto maar hopelijk duidelijk genoeg....
Ik heb het hier nogal simpel gehouden ik heb namelijk blanke lak met glitters op mijn nagels gedaan. Mooi hé? Als je naar de twee foto's kijkt zie je dat er een heel makkelijk onderscheid is namelijk de een ziet er gruwelijk uit en de ander mooi. Best grappig toch?
We hebben al zovééél paginavieuws, geweldig maar ik heb helaas geen commentaar gezien. Willen jullie bepalen wat ik de volgende nailartpost zal doen dan moet je commentaar achter laten. Wie weet zie je jouw idee dan de volgende keer op de foto staan!

Dan is er nog een foto die jullie sowieso moeten zien en dat is namelijk de foto met de spullen die ik heb gebruikt.
Ik heb de french manicure brush van Essence gebruikt die werkt goed!
Top coat quick dry ook van Essence goeie topcoat!
Nail art special effect topper ook van Essence er vrolijk en leuk.
En de groene nagellak van La Femme Beauty. Deze spulletjes heeft mijn vriendin Jay bij de Kruidvat voor mijn verjaardag gehaald. (Ze heeft er nog wel 5 nagellakjes gekocht)

Die wil ik jullie toch laten zien dus tot slot mijn laatste foto.

Groetjussss Berry
-XXXXX-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten