zaterdag 7 september 2013

OOTD-Post.

Heeeey allemaal,
Dit is Berry met een nieuwe OOTD-Post.
Het is een lange tijd geleden dus tijd voor een nieuwe!!!
Eigenlijk is deze outfit meer iets voor gisteren want vandaag is het niet zo mooi weer.
Hoe dan ook hier is ie!!!




Ik weet niet precies waar ik de kleren heb gekocht maar wel waar het armbandje vandaan komt.
Deze kun je kopen bij de Kijkshop en Van Haren.
Erop staat You Are Good.

Groen shirtje zonder mouwen
Spijkervestje
Kortgeknipte broek

Deze outfit is heerlijk zomers en toch stoer het vestje kun je bijna overal bij aan zelfs op winterdagen en de kleuren vind ik zelf hartstikke leuk.

Verder weet ik niet erg veel te schrijven maar ik zal vandaag nog een nailart post doen!
Seee ya later!!!
Groetjussss Berry
-XXXXX-
P.S; Hier is nog een foto van een bes:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten