dinsdag 10 september 2013

OOTD.

Hi allemaal! 

Jay hier! Ja, het is weer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost. Maar in de tussentijd hebben we een vrolijke medeschrijfster bij gekregen. Berry! :) 

Vandaag is mijn tweede schoolweek begonnen en ik wou toch weer een keer mijn favoriete shirtje aan. Namelijk die van The Beatles. Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee en ben blij dat ik zo'n shirtje heb. Ik heb me suf gezocht naar een leuk shirtje van The Beatles en een paar maanden terug kreeg ik mijn allereerste. Love it!


Vanochtend had ik het ontzettend druk. De benzine van mijn vader z'n auto was bijna leeg en dus gingen we eerst naar het tankstation. Hier zijn er weinig goedkope in de buurt, alleen van Shell enzo. Mijn vader ging dus naar de tankstation vlakbij mijn oma. En mijn oma woont ongeveer een half uurtje uurtje rijden vanaf hier. 

Daarna gingen we heel snel door naar school. Ik wou eigenlijk weer eerst naar school om mijn rekenmachine mee te nemen omdat ik vandaag rekenen had. Maar dat was (gelukkig) niet nodig. Een schriftje trouwens ook niet! We kregen gewoon een heel dik werkboek met allemaal opdrachten die ik vorig jaar ook had. Ik moet wel weer wennen, want ik heb al heel lang niet meer gerekend of aan wiskunde gedaan!

Ik was gelukkig nog wel op tijd op school. Ik had me een beetje te druk gemaakt over school. Had ik niet moeten doen! Ik was vandaag ook lekker vroeg uit. Ben nu een uurtje thuis! Was vandaag namelijk om 13.00 uur uit en het is ongeveer een half uurtje met de bus. ;)



shirtje van The Beatles - Pull & Bear € 19,-
zwarte broek - H&M € 15,-
tas - IKEA € 20,-

Ja, het is best duur allemaal. Maar deze broek heb ik al een tijdje. Ik koop ook graag goedkopere dingen. Tussen de 0 en 10 euro. Ik ben niet zo'n persoon die een simpele jeans koopt voor € 48,- terwijl je bij de Zeeman ofzo gewoon dezelfde kan kopen voor een goedkopere prijs! Prijs bepaalt niet altijd de kwaliteit.


Even die rugzak van mijn rug en een boek onder mijn arm. De kaft is van O'Neill en ik vind hem echt superleuk! Ik zag hem staan in de winkel en ik pakte hem meteen op. Van school kreeg ik zelf ook kaftpapier. Maar de mijne vond ik toch leuker. Die van school was gewoon een stuk kartonpapier. :|


Heel veel mensen kopen een shirtje met een band omdat ze stoer willen doen. Ik heb dit shirtje gekocht omdat ik een fan ben van The Beatles. Ik heb soms wel eens meegemaakt dat mensen niet eens wisten wie dat waren op hun shirt! En als ze dan naar de muziek hebben geluisterd denken ze 'Ik heb spijt dat ik dit shirt heb gekocht.'. Pff. Daar heb ik dus zo'n hekel aan. Maar ze moeten het zelf weten. 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten