zondag 1 september 2013

School.

Hee allemaal!

Frey en ik hebben het nu echt heel druk. Dat komt omdat we nu weer bezig zijn met school enzo. Voor Frey is school allang al weer begonnen. Maar voor mij begint het nog maar pas, namelijk dinsdag. We willen hier dus mee zeggen dat we de laatste tijd weinig gaan posten op onze blog. Dat vinden we allebei heel jammer, maar zo is het leven nou eenmaal. Maandag kan ik sowieso nog even een berichtje maken als ik tijd heb. 

Maar dinsdag echt niet meer. Ik kan mijn boeken gelukkig gewoon ophalen op school en dan moet ik hard beginnen aan kaften. Want dat heb ik dus niet gedaan en dat heb je ook als je je boeken op school moet ophalen. Dan kun je ze niet van te voren al gaan kaften. :(


De eerste week is voor mij heel rustig. Maandag heb ik vrij, dinsdag alleen boeken ophalen en kaften, woensdag en donderdag wendagen. Maar voor vrijdag staat er nog geen programma. Dus dat wordt afwachten. In het weekend kunnen we misschien wel een paar berichten posten. 

Maar je weet het nooit, je kunt opeens stapels huiswerk krijgen en soms ook weer een stapel toetsen die je uit je hoofd moet leren. En ik onthou dingen heel moeilijk dus ik moet dan wel extra hard leren. Ik weet niet echt hoe het daar bij Frey gaat maar die heeft het ook ontzettend druk. In de vakanties hebben we sowieso wel een paar uurtjes vrij om te gaan bloggen. Maar dan moeten we ook natuurlijk wat inspiratie hebben! :)

Trouwens, we hebben nog steeds de tippagina open staan voor iedereen. Dus heb jij nog tips voor een nieuw blogbericht? Zoja, dan kun ze kwijt bij onze tippagina aan de rechterkant. Je vindt het vanzelf wel! We zouden het echt heel fijn vinden als jij ons ook een handje hielp met tips voor op de blog. 

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten