vrijdag 29 november 2013

Outfit of the Day.

Hoi allemaal,

het is al weer iets van een week geleden dat we wat hebben gepost op de blog. Weer een beetje inspiratieloos en druk. Daarom kom ik vandaag weer met een Outfit of the Day post. :) Ik ben vandaag ook eens even wezen winkelen (had even nieuwe schoenen gehaald) en dat kan ik er dan meteen bij posten. :)


Ik was vandaag dus het 4e uur uit dus kon net zo goed meteen naar het winkelcentrum gaan om nieuwe schoenen te halen. Mijn andere gymschoenen waren nogal kapot dus had echt even nieuwe nodig. En gelukkig waren ze voor een betaalbaar prijsje, namelijk €10,- ! Ik wou eigenlijk eerst naar de Van Haren gaan, maar omdat ik al toch zo dichtbij de Scapino stond, ging ik maar mijn schoenen kopen bij de Scapino.




Oké. De foto is een beetje onduidelijk. Sorry!

Vleermuis trui: Primark (prijs onbekend)
Zwarte skinny jeans: H&M (ongeveer €10,- of zo)

Die schoenen die ik heb gekocht bij de Scapino kun je ook best gebruiken voor alledaagse schoenen. Maar voor alledaagse schoenen gebruik ik liever mijn Vans of zo. Deze had ik echt gekocht als gymschoenen. Ik heb echt geen idee of ze een aanbieding hadden daar, maar die schoenen kostten gewoon maar €10,- ! Dat is toch goedkoop? En volgens mij zijn ze ook van goede kwaliteit want ik heb ze natuurlijk ook gepast en even in zitten lopen en het voelt goed. :)

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten