zondag 17 november 2013

Outfit of the Day.

Hoi lieve lezers,

We hebben al een tijd geen OOTD post gemaakt. Dus vandaar dat ik vandaag met een nieuwe OOTD post kom. Ik moest ook een beetje rekening mee houden dat het niet handig is om een OOTD post te maken met dezelfde outfit waarvan je al eerder een OOTD post hebt gemaakt. Dus heb ik wat leuke kledingstukken erbij gehaald en besloten om daar een OOTD post over te maken. 
Het zijn misschien kledingstukken die je wel eens eerder hebt gezien. Maar dat maakt natuurlijk helemaal niks uit. Toch? :)


Het is vandaag een frisse dag. En heb nu weinig truien liggen in mijn kast, iets van drie of zo. Heel weinig dus. Maar dat komt ook omdat ik weinig leuke truien zie in de winkel. Ik moet maar eens eind november naar de winkels gaan. Ik weet niet meer wat de prijs was van deze outfit. Aangezien ik deze kleren al een tijdje heb en ik bewaar de bonnen meestal niet wanneer het me gewoon goed past. 



Blauwe broek: Primark (prijs onbekend)
Wit shirt en aan de bovenkant doorzichtig: H&M (prijs onbekend)
Kaki vestje: H&M (prijs onbekend)

I told you! Ik weet de prijzen echt niet uit mijn hoofd. Ik heb de bonnen ook niet meer bij me en ik vergeet meestal de prijs zodra ik het betaald heb. Ik koop de laatste tijd niet veel kleding meer. Omdat er ook weinig te kopen valt. Vind ik. Komt denk ik ook omdat ik een bepaalde soort kledingstijl heb en me daar ook bij wil houden. 



Ik kan mijn stijl ook erg moeilijk beschrijven. Het is gewoon een beetje normaal en dan toch een beetje in mijn stijl. Dus eigenlijk is het gewoon het normaal in mijn stijl. :)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten