vrijdag 22 november 2013

Wishlist: Clothes.

Hi lieve lezers,

Ik zat al een tijdje te piekeren waar ik vandaag over zou moeten bloggen. Dus heb ik maar besloten om een post te maken over mijn wishlist. Wishlist? Ja, mijn wishlist. Wat ik nu dolgraag wil hebben qua kleding. Niet veel hoor. Maar waar zou ik dan anders over moeten schrijven? 



Ik ben echt al jaren op zoek naar een leuk truitje van Narnia. Al sinds dat ik voor het eerst Narnia zag wou ik dingen van Narnia hebben. Ik heb alleen maar wat films en de boeken. Voor de rest niet echt iets, terwijl ik al die tijd ook op zoek was naar een trui van Aslan. En nu, is mijn zoektocht voltooid! Ik heb ein-de-lijk een leuke trui gevonden van Aslan! :)


Ik was toch al op de site van dat truitje en ging toch maar eens verder kijken op de site of ik misschien nog meer leuke truitjes zag. Ik zag verders niet erg veer leuks of zo, wat shirtjes van Harry Potter en Star Wars die ook echt super super super super leuk waren maar toen zag ik een heel erg leuk shirt van Robert Downey Jr (sherlock holmes, iron man) en die ging ook maar meteen op mijn wishlist.


Daarnaast zag ik ook nog allemaal andere shirtjes, zoals eentje met Loki. Oké ik hou echt van Loki en superhelden en tovenaars zoals Harry Potter en lichtgevende zwaarden Maar ik ben best moeilijk wat betreft kleding. Ik kan moeilijk dingen combineren en ik shop ook weinig voor nieuwe kleren. Aangezien ik haast nooit iets leuks kan zien in het echte leven en wel allemaal leuke dingen op internet maar dan komen er weer verzendkosten bij en alles en dat haat ik zo erg. :/

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten