zaterdag 9 november 2013

Carrie.

Hoi lieve lezers,

het is weer een tijd geleden dat Frey, Berry en ik wat hebben gepost op de blog. En dat spijt ons heel heel heel erg. Omdat we het zo druk hebben met school en alles hebben we ook weinig tijd voor de blog. En we proberen zo veel mogelijk tijd vrij te maken voor een nieuw bericht op de blog.
Maar hier ben ik weer met een nieuw frist bericht. En dat namelijk over de film die nog maar pas in de bioscopen draait. Carrie. :)


Mensen die dol zijn op de boeken van schrijver Stephen King kennen het van Carrie vast wel. :) Ik heb het boek nog nooit gelezen en heb de films ook nog niet gezien. Maar het schijnt een heel goed boek te zijn en de films schijnen ook best eng te zijn. 

Ik heb de trailer van de 2013 versie wel een paar keer bekeken op mijn laptop. Ook heb ik een paar scenes van de 1976 versie bekenen. En ik vond die van 1976 al vrij eng dus laat staan de versie van dit jaar. Mijn vader heeft de 1976 versie al wel eens bekenen en hij vond hem zelfs eng. Maar mijn vader is al niet zo'n 'bloederige films' type. 


Voor de mensen die het verhaal van Carrie nog helemaal niet kennen. Heb ik hier een korte uitleg van het verhaal van Carrie. En natuurlijk heb ik hier ook de trailer van de remake uit 1976 van Carrie. Met Chloe Grace Moretz en Jullianne Moore. :)

Het verhaal gaat over Carrie, een heel onzeker meisje die wordt gepest door haar klasgenoten. Ze komt erachter dat ze telekinetische krachten bezit na haar eerste menstruatie. 
Een van de pesters, Sue Snell, heeft spijt dat ze meedeed met het pesten en vraagt dus aan haar vriendje, een populaire jongen van de school, of hij Carrie mee wilt vragen naar het schoolbal.

Carrie gaat naar het schoolbal en dan begint het ergste. Twee pesters die wraak wouden nemen op Carrie lieten emmers met bloed op haar neervallen en toen gebruikte Carrie haar telekinetische krachten om soort van wraak te nemen op de school. En hoe dat afloopt, lees je in het boek of je ziet het in de films. 



Als je de trailer hebt gezien van Carrie (de link staat in de tekst) zag je op het allerlaatste moment een telefoonnummer met daarbij 'Call Carrie'. Je kunt Carrie dus als het ware bellen. Ik heb het zelf niet gedaan. Maar ik heb wel een filmpje bekeken van iemand die Carrie ging bellen. Je hoort Carrie dus en volgens mij hoorde je haar moeder ook.

De mensen die Carrie dus hebben gebeld zeiden dat ze je nog een keer terug zou bellen maar dat was alleen dan voor reclame van de film of je de film al had gezien enzo. Ik ben nogal een angsthaasje als het komt bij een onbekend nummer bellen. Maar de film lijkt me echt heel spannend.

xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten