donderdag 5 december 2013

Sinterklaas!

Hallo iedereen,

Ja, het is weer zo ver. Het is 5 december dus dat betekent dat het Sinterklaas is. Oké, ik vier het zelf niet meer maar het is toch wel leuk om er even een blogpost over te maken. Want, wat doe jij nou bij Sinterklaas?


Omdat het dus 5 december is, betekent het ook dat Kerstmis veel meer dichterbij komt. Ik hou meer van Kerstmis dan van Sinterklaas. En omdat wij hier thuis dus geen Sinterklaas vieren, wachten we alle cadeautjes af tot Kerstmis. Kerstmis hebben we altijd al meer uitgebreid gevierd dan Sinterklaas. Dan was het liedje zingen en hup cadeautje in je schoen de volgende ochtend. En Kerstmis had altijd een andere sfeer. Oké, Sinterklaas was ook allemaal leuk en gezellig toen ik nog jong was ben nu 13 maarja. Ik vind Kerstmis dus gewoon veel en veel leuker.



En? Wat doe jij allemaal tijdens Sinterklaas? Laat het ons weten en misschien reageren wij wel weer terug! Sorry van dit korte bericht, maar ik ben vandaag weer eens een beetje inspiratieloos dus heb weinig te vertellen. Misschien dat het later op de dag weer wat beter word!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten