woensdag 23 oktober 2013

Outfit of the Day: Jay.

Hoi lezers!

Ik zat eens te denken wat ik deze keer zou gaan posten. Ik had weinig inspiratie en bedacht me opeens dat ik weer een OOTD post wou doen. En hier dus mijn nieuwe OOTD post. Niet heel erg bijzonder of zo. Maar toch altijd wel leuk om te doen, toch? 

Hier een fotootje van mijn outfit. De foto's zijn een beetje mislukt maar duidelijk is het toch wel? Het lag waarschijnlijk aan mijn camera. Hij was een beetje blauwig bezig maar daar zal ik zo eens naar kijken. :)


De outfit kun je gemakkelijk zelf maken. Naja, niet echt maken. Maar je kunt de kleren wel nog kopen, alleen heb ik mijn twijfels over de rok. Want die had ik gekocht in het voorjaar. 



Zwarte trui: H&M € 9,95 (afgerond op 10 euro)
Lange zwarte rok: H&M (prijs onbekend maar ik denk ook rond de 10 euro)
Riem: New Look (prijs onbekend want die kreeg ik bij een andere lange rok van de New Look)
Legging onder rok: (winkel en prijs onbekend maar ik geloof dat het niet zo duur was)


Ik draag altijd liever iets onder mijn rok, als een legging of maillot. Zeker met deze dagen. In de zomer heb ik er geen problemen mee. Want dan is het vaak heel warm en dan ga ik niet nog rondlopen met een dikke laag kleren over me heen. 

Maar nu met de herfst is het toch wel fijn als ik gewoon met een panty, maillot of legging loop onder mijn lange rok. Nu kan ik er nog wel in lopen, maar in de winter ga ik denk ik toch niet lopen in mijn lange rokken. Omdat dat lastig zal worden met lopen door de sneeuw. Vind je ook niet?

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten