dinsdag 24 december 2013

Vrolijk Kerstfeest iedereen!

Hoi iedereen,

Het is nu nog misschien 1 dag te vroeg om het te gaan posten maar morgen is het al weer eens 25 december en dat betekent dus dat het weer eens Kerstmis is. Ja, de tijd gaat zo snel voorbij. En wij van Eternally Butterflies willen jullie een mooi 2014 wensen en vrolijke Kerstdagen. :) Ik hoop dat jullie nog allemaal wel heel blijven tijdens het vuurwerk afsteken en dat jullie niet met spoed naar het ziekenhuis gebracht moeten worden. :)


En wat gaan jullie allemaal doen met deze dagen? Vertel ons wat jij gaat doen met deze dagen en misschien reageren wij wel weer terug! Ik ben al helemaal in de Kerststemming en kan niet wachten om de cadeaus uit te pakken en Oud en Nieuw te gaan vieren met vrienden en familie. Jullie toch ook? En wat hebben jullie eigenlijk nog meer gedaan voor de voorbereidingen van Kerstmis?


Jammer genoeg wordt het dit jaar waarschijnlijk geen Witte Kerst want het heeft nog helemaal niet gesneeuwd. Wel jammer want sneeuw past er mooi bij, zeker nu. Maar dat is weer een voordeel voor de mensen die niet van sneeuw houden, zoals sommige automobilisten en fietsers die dan in de sneeuw naar school of naar hun werk moeten. Ik had er vorig jaar ook wel wat last van, want toen moest ik steeds maar gaan lopen in de sneeuw. Maar nu valt dat mee, ik ga voortaan vaker met de bus (ik zit op een andere school) en het sneeuwt ook niet dus het openbaar vervoer heeft er ook weinig last van.

Maar nogmaals wensen wij jullie prettige feestdagen en een heel gezond en gelukkig 2014!

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten