zaterdag 5 oktober 2013

DIY Nail Polish Swatch Book!

Hi allemaal!

Het is een tijdje geleden dat we wat hebben gepost op onze blog. En dat spijt ons heel erg. Echt waar. Dus nu kom ik (Jay) met een nieuw fris bericht. 

Ik ben dus echt een nagellakliefhebber en zoek altijd naar inspiratie. Een van mijn grootste inspiratiebronnen is cutepolish. Ze heeft echt van die leuke ideeën voor je nagels. Bijvoorbeeld je eigen Nail Polish Swatch Book, waar mijn bericht over zal gaan. :) Hier de video! 


Ik was dus zo geïnspireerd door haar bericht, dat ik ook zo'n boek MOEST maken! En dat heb ik natuurlijk ook gedaan. Misschien niet precies zoals in de video, maar wel een soort van. :)


Ik heb niet erg veel kleurtjes meer. Ik had er eerst iets van 52 of zo. Nu heb ik er nog maar iets van 37. Ook een hoop. Maar ben toch wel een hoop geld aan verloren, denk ik. Zoals je ziet heb ik ook een groot stuk moeten plakken, aangezien mijn boek best wel gevoelig is en dus snel bladeren verliest. Net als een boom in de herfst. :))


Het is handig om de naam van de kleur te schrijven, zo dat je weet welke je nodig hebt. Daarom heb ik dat gedaan en het is zeker heel handig om dat erbij te schrijven zodat visite ook weet welke kleurtjes het zijn voor als zij hun nagels gedaan willen hebben.


En dan natuurlijk de finish and touch! En beschermend laagje. Ik heb 1 glow in the dark tussen zitten en voor de rest zijn het gewoon normale beschermde laagjes. Top coat noemen ze dat. :))

xoxo



2 opmerkingen:

  1. Echt een onwijs leuk idee. Weet je meteen hoe de lakjes eruit zien en welke je hebt.

    BeantwoordenVerwijderen