zaterdag 15 maart 2014

Tumblr.

Hoihoi,

Tumblr, een site waar ik wel dagelijks op zit. Voor de een een bekende site, voor de ander een site waarvan hij/zij nog nooit gehoord heeft. In deze post vertel ik wat ik zo leuk vind aan Tumblr en wat Tumblr nou eigenlijk is. :)


Tumblr, ja wat is dat nou eigenlijk?
Tumblr is een soort van site waar je ook kunt bloggen, maar ik denk niet echt op de manier hoe je hier op blogger blogt. Je kunt bijvoorbeeld foto's of quotes posten en andere mensen kunnen die dan ook weer rebloggen, dat is eigenlijk een beetje te vergelijken met retweeten op twitter. 
Ik reblog vaak foto's en tag ze ook, dan beschrijf je eigenlijk de foto of GIF die je ziet. Zoals photography, food of Game of Thrones. 

Tumblr is wel een gemakkelijk te gebruiken site. Alleen als je het aan een ander moet uitleggen kan het soms moeilijk zijn, zoals voor mij. :) Op de foto's zie je toevallig mijn dashboard, zoals een tijdlijn op facebook en twitter. En op de foto hieronder zie je mijn tumblr. 



Maar wat vind ik nou toch zo leuk aan tumblr? Nou, dat zal ik je dan maar eens zeggen, dat komt omdat je mensen kunt volgen die ongeveer dezelfde interesses hebben als die van jou. Zo kun je gemakkelijk dingen rebloggen van je favoriete films, series of misschien wel je favoriete muzikanten of acteurs of actrices. Dat vind ik dus leuk aan tumblr. En ohja, je kunt je eigen tumblr zo mooi maken als je wilt! :)

Heb jij ook een account op tumblr of wil je die van mij volgen? De link naar mijn tumblr is hier te vinden. Post jouw tumblr in de reacties en misschien volg ik je wel terug! :)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten