zondag 16 februari 2014

Random pictures.

Hi iedereen,

om de blog een beetje lopend te houden maak ik maar een 'random' post. Ik probeer een beetje met fotografie te oefenen dus komen jullie veel meer zelfgemaakte foto's van mij tegen.



Zoals jullie dus net lazen ben ik nu druk aan het oefenen met fotografie. Waarom? Omdat ik zo veel mooie foto's zie op het internet denk ik soms wel eens bij mezelf dat ik dat ook dolgraag zou willen doen. Maar omdat ik niet zo goed om kan gaan met camera's moet ik dat nog echt oefenen. 



Een ding waar ik wel goed in ben is tekenen. Ik teken graag en doe het met veel plezier. Meestal teken ik mensen of elven, ik hou heel erg van fantasy dus dan is het ook wel een beetje duidelijk dat ik graag elven teken. De foto die je hier ziet is geen elf, het is gewoon een meisje/vrouw die ik in mijn boek zal gebruiken ja, ik ben nu bezig met een boek


Bij een van mijn vorige berichten had ik het over een collage boek. En de foto die je hier ziet is de voorkant van mijn collage boek. Ik heb dit gedaan met waterverf. Het is niet erg moeilijk om dit effect te maken. Het enige wat je nodig hebt is waterverf en een kwast. Alleen is het uitleggen daarvan moeilijk.



Ik ga graag naar museums met mijn vader. Laatst was ik samen met mijn vader naar het spoorwegmuseum gegaan in Utrecht. Ik ben er al heel vaak geweest maar het blijft altijd leuk. Deze foto is gemaakt in een soort hal in het spoorwegmuseum, het zag er heel Arabisch uit en vond het wel nodig om er een foto van te maken. :)



De laatste foto is van een van mijn laatste inkopen. Een leuke trui met adelaren erop. Ik heb hem gehaald bij de H&M en heb er nog steeds plezier van. Tip: Witte truien zoals deze kun je het beste wassen in een witte was, dan blijft het witte van trui mooi wit en verandert het niet in een lelijke grijze kleur.

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten